Brak oplat za zapobiegawcze infekcje w amerykanskich szpitalach

Lee i in. (Wydanie 11 października) stwierdzili, że kara nałożona przez Centers for Medicare i Medicaid Services (CMS) z tytułu niepłacenia za warunki opieki zdrowotnej nie spowodowała znacznego obniżenia wskaźnika infekcji. To odkrycie stanowi dowód na to, że kary nałożone na karę liniową zastosowane do systemu płatności w przeważającym stopniu powiązanego skutkują niewielką zmianą jakości. Medicare stosuje system płatności grupowych związanych z diagnozowaniem (DRG), który w przypadku większości DRG pozwala na zwiększenie zwrotu kosztów, jeżeli istnieje diagnoza dotycząca współwystępowania lub poważnej choroby współistniejącej. Maksymalny zwrot kosztów może jednak często być osiągnięty nawet w obliczu stanu zdrowia uzyskanego dzięki rozliczaniu za pomocą kodów dla innej współistniejącej diagnozy. W pierwszym roku po wdrożeniu polityki CMS, dotyczącej niepłacenia za warunki opieki zdrowotnej, tylko 18,8 miliona USD zostało zwr ócone ze szpitali w całym kraju; z tej kwoty jedynie 85 254 USD dotyczyło infekcji naczyniowych cewników.2 Fundusz Wspólnoty Narodów poinformował również, że inicjatywa ta nie spowodowała znaczącej zmiany w praktykach w zakresie opieki w szpitalach sieci bezpieczeństwa3. W przypadku inicjatyw dotyczących wartości zakupów w celu poprawy jakości, Potrzebne są nie tylko znaczące metryki, ale także znaczne kary finansowe i nagrody
Kevin T. Kavanagh, MD
Health Watch USA, Somerset, KY
Kavanagh. com
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym pismem.
4 Referencje1. Lee GM, Kleinman K, Soumerai SB, i in. Wpływ braku płatności za możliwe do uniknięcia infekcje w szpitalach w USA. N Engl J Med 2012; 367: 1428-1437
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
2. Centra usług Medicare i Medicaid. Wykres F: szacowane oszczędności netto obecnych HAC od października 2008 r. Do września 2009 r. Fed Regist 2010; 75: 50097-50097

3. McHugh M, Van Dyke K, Osei-Anto A, Polityka płatności Haque A. Medicare dla warunków szpitalnych: perspektywy administratorów szpitali bezpieczeństwa sieci. Med Care Res Rev 2011; 68: 667-682
Crossref Web of Science Medline
4. Kavanagh KT, Cimiotti JP, Abusalem S, Coty MB. Rozwijanie jakości opieki zdrowotnej z uwzględnieniem zakupów opartych na wartościach pielęgniarskich. J Nurs Scholarsh 2012; 44: 385-395
Crossref Web of Science Medline
Dane o infekcjach szpitalnych, które Lee i in. zapewniać informowanie o znaczących raportach i strategiach redukcji kosztów. Jednak spadek wskaźnika infekcji może rzeczywiście potwierdzić efekt braku płatności. Spadek był najbardziej stromy na początku badania. Przesłuchania w sprawie ustawy o ograniczeniu deficytu zostały zainicjowane w 2004 r., Przed rozpoczęciem okresu badania. Mimo że nie określono procedur docelowych, p rawdopodobne cele były przewidywalne. Ta wcześniejsza obniżka stawek może odzwierciedlać zbliżającą się niepłatę. Wydaje się mało prawdopodobne, aby jakakolwiek organizacja czekała na zmianę praktyk. Znaczenie tej redukcji można wyjaśnić na podstawie wczesnego postępu i uśrednienia związanego z interwałem przed interwencją.
Chociaż Lee i in. zwróć uwagę na wkład równoczesnych interwencji, wkład ten nie może być zminimalizowany. Artykuł Przekraczanie przepaści jakościowej przez Institute of Medicine (2001), artykuł na temat kampanii 100 000 Lives (2006), 2 oraz artykuł na temat Michigan Keystone Center for Keystone Center for AVI Keystone and Keystone oddział intensywnej terapii) Projekt (2006) 3 wszystkie opisane szeroko uznane strategie w celu zmniejszenia liczby nabytych zakażeń, a strategie te były wspierane przez organizacje zawodowe, rządowe i akredytujące.
Wreszcie, czy osiąganie do zera jest naprawdę możliwe? 4 C zy brak dodatkowych obniżek częstości infekcji odzwierciedla prawdziwy naddatek strukturalny, który jest możliwy dzięki dostępnej technologii?
David J. Witt, MD
Kaiser Permanente Medical Center, San Rafael, Kalifornia
david.j. org
4 Referencje1. Instytut Medycyny. Przekraczanie przepaści jakości: nowy system ochrony zdrowia w XXI wieku. Washington, DC: National Academy Press, 2001.

2. Berwick DM, Calkins DR, McCannon CJ, Hackbarth AD. Kampania 100 000 Lives: wyznaczanie celu i termin poprawy jakości opieki zdrowotnej. JAMA 2006; 295: 324-327
Crossref Web of Science Medline
3. Pronovost P, Needham D, Berenholtz S, i in. Interwencja mająca na celu zredukowanie zakażeń krwi związanych z cewnikiem w OIT. N Engl J Med 2006; 355: 2725-2732 [Erratum, N Engl J Med 2007; 356: 2660.]
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medl ine